Pojan kanssa jokunen aika taaksepäin tekastiin pikarieskaa. Oli nopeeta, helppoa ja niin hyvää tuoreena että nam..

Ohjeen löysin sattumalta ja sekaan lisättiin porkkana raastetta ja juustoa